czwartek, 22 maja 2014

Makijaż mineralny- podkład EARTHNICITY MINERALS

Cześć,

  Niektórzy z Was być może pamiętają notkę na temat korektora mineralnego Earthnicity, w której wyraziłam swoją opinię na jego temat oraz pokazywałam, w jaki sposób nakładam tego typu produkty. Do przeczytania TUTAJ.

 Dziś chciałabym Was zaprosić na recenzję kolejnego kosmetyku, który otrzymałam od marki Earthnicity- mianowicie sypkiego podkładu mineralnego. Na koniec zostawiłam puder wykańczający, który opiszę w następnej notce:)


PODKŁAD MINERALNY EARTHNICITY

  Do dyspozycji miałam dwa mini słoiczki w  odcieniach: Honey Beige i Natural Buff.
Dla mojej cery zdecydowanie bardziej nadaje się jaśniejszy i bardziej żółty kolor, czyli HONEY BEIGE.
To ładny, żółto-złocisty odcień, świetny dla posiadaczy ciepłych karnacji.

  Cena pełnowymiarowego opakowania wynosi 86,99 zł, czyli kosmetyk nie należy do najtańszych. Do mojego zestawu dołączony został pędzelek typu kabuki, przeznaczony właśnie do aplikacji podkładu. Można go kupić osobno za 64,99 zł lub korzystniej w zestawach. To całkiem dobry pędzelek, ale w moim przypadku niezbyt sprawnie współpracował z podkładem tej samej firmy, dużo lepiej nakłada mi się nim inne produkty.


Podkładowi z Earthnicity mam do zarzucenia kilka rzeczy:

- ciężko jest mi go równomiernie zaaplikować, bez względu na rodzaj używanego pędzla
- druga wada, która wynika z powyższego punktu- muszę się sporo namachać i nałożyć kilka warstw, żeby krycie było zadowalające. Zajmuje to trochę czasu, nie powiem;)
- uważam, że cena mogłaby być nieco niższa

Oczywiście znajduję też kilka konkretnych plusów:

+ niezwykła trwałość. Jeżeli już uda nam się dobrze zaaplikować podkład to zostaje on na twarzy przez cały dzień i nie wyciera się, nie zostawia nieestetycznych śladów np. na odzieży, czy na palcach po dotknięciu twarzy
+ bardzo naturalny i "lekki" wygląd. Ponownie- jeżeli już podkład sprawnie nałożymy (i oczywiście odpowiednio dobierzemy jego kolor) to możemy się spodziewać bardzo naturalnego wyglądu. Kosmetyku w ogóle nie widać na twarzy.


U mnie podkład najlepiej sprawdził się nakładany na warstwę kremu, najwięcej kłopotów sprawił mi aplikowany na sucho, bo jego przyczepność nie była wówczas tak dobra.

Kosmetyk oczywiście nie podrażnia, nie uczula ani nie przyczynia się do zatykania porów.




Wybór metody aplikacji mineralnych podkładów należy do Was, odsyłam do wpisu na ten temat-
KLIK




  Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze do mnie zagląda, ale jeśli tak podzielcie się opinią na temat tych i innych podkładów mineralnych:)
Następnym razem kilka słów o pudrze Eartnicity Silky Glow light:


Pozdrowienia!

14 komentarzy:

  1. Nie wiem jak skomentować ten kosmetyk, jakoś mnie nie przekonałaś do jego zakupu. Wystarczy, ze zobaczyłam jego cenę... Troche mnie odstraszają takie ceny podkładów mineralbych, gdyż używam ich codziennie i szybko schodzą, dlatego jak na razie u mnie bedzie królowało annabelle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, konkurencja teraz spora i ceny też konkurencyjne. Ja z kolei wszystko zużywam taaak wolno:D

      Usuń
  2. Jestem wierna Lily Lolo, ale rozglądam się za innymi minerałami. Na te się nie skuszę po Twojej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosyć szybko zużywam minerały, więc szukam czegoś tańszego. Ostatnio używam głównie Annabell i jestem zadowolona. Teraz testuje ich formułę matującą, ale nie widzę większej różnicy;) A na kolejne recenzje oczywiście czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam minerały ;) podkład wolę z Annabelle Minerals
    ale z Earthnicity za to wielbię puder Velvet HD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego pudru HD, ale tyle osób go chwali, że mam ogromną ochotę go wypróbować! Bardzo polubiłam się za to z pudrem Earthnicity Silk Glow.

      Usuń
  5. puder ma ładniutki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład, który okazał się wybawieniem! Krycie doskonałe, wprost idealne dla mnie, czyli dla osoby z cerą tłustą i trądzikową. Bardzo szybko i efektownie stapia sie ze skórą, nie tworzy efektu maski. Super się rozprowadza, niewiele go potrzeba i jest bardzo wydajny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podklad Earthnicity o odcieniu Alabaster i idealnie nadaje sie do mojej bladej cery, jest trwaly, wydajny i nie tworzy maski.
    Uwielbiam też puder utrwalająco-matujący Velvet od Earthnicity :) jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam tego podkładu od ponad roku. Nie wyobrażam sobie nic innego na mojej twarzy. Podkład jest bardzo trwały, swietnie kryje, pędzel jest bardzo prosty w użyciu. Nie pozostawia efektu maski, nie zatyka. Wyglada bardzo naturalnie. Do tego wszystkiego bardzo wydajny. Nie waży się, jak inne, a mam cerę mieszaną. Dziewczyny, sprawdźcie same, naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podkład tej marki i jestem wręcz oczarowana z krycia, trwałości. Dawno moja twarz nie wyglądała tak zdrowo i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki tej marki są rewelacyjne :D Mają super krycie, nie podrażniają, a jak się jest alergiczką to bardzo ważne :D Do tego mega wydajne a na twarzy wyglądają bardzo naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tak jak poprzedniczki korzystam z podkładu tej marki i także króluje u mnie od dłuuuugiego czasu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zgłaszam :D też używam ich podkładu w odcieniu Amber i bardzo mi pasuje! :3

    OdpowiedzUsuń