wtorek, 13 listopada 2012

TAG z 11 pytaniami - Liebster Blog TAG






Otagowana zostałam przez właścicielkę najpiękniejszych, moim zdaniem, włosów w blogosferze- Joannę z face hair body care Dziękuję:)

Włosy obczajcie tutaj !

Poniżej wklejam zasady Tag-u, ale od razu powiem, że przymykam na nie oko ;)

 Zasady TAG-u: Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Pozwolę sobie zaprosić do zabawy: karinam6 z bloga Biochemia kosmetyczna , Karolę z kosmetycznie i nie tylko di z flow , Coconut Lime , milly z trasa warszawa-kraków , Szarooką , oraz Italianę

A teraz moje odpowiedzi na komplet pytań, które przygotowała Joanna:)

1. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji twarzy? (może być zarówno krem, ale także tonik, płyn do demakijażu etc.)

Najbardziej lubię używać różnego rodzaju serum - jedno z moich ulubionych to serum z kwasem migdałowym 10% z Biochemii Urody.

2. Ile miałaś lat, gdy zaczęłaś się malować i od używania jakiego kosmetyku zaczęłaś?

 Zaczęłam na pewno od tuszu do rzęs. Pierwsze opakowanie miałam w wieku 14-15 lat, ale tak naprawdę zaczęłam regularnie malować rzęsy dopiero kilka lat później.

3. Czy uważasz, że kobieta bez makijażu to kobieta nieatrakcyjna?
Nie, widuję masę dziewczyn, które bez makijażu wyglądają fantastycznie.Wiele modelek podoba mi się własnie bez make up'u, kiedy oglądam w Internecie ich zdjęcia spoza wybiegu.

4. Co w Twoim wyglądzie uważasz za swój największy atut?

 Mimo opadającej powieki- oczy. Niewiele im trzeba, żeby wyglądały jak powiększone za pomocą circle lenses itp. ;)

5. Czy zwracasz uwagę na skład kosmetyku? Do jakiego stopnia?

 Owszem, ale nie popadam w paranoję. Chcę tylko wiedzieć, co kupuję i czy dany kosmetyk będzie mi bardziej pomagał, czy szkodził:)

6. Gdy musisz się pomalować w 5 minut, po jaki kosmetyk sięgasz?

odrobina podkładu mineralnego/ krem tonujący, tusz i róż :) Ewentualnie zamiast tuszu- coś do podkreślenia brwi

7. Oglądasz seriale? Który jest Twoim ulubionym?

 Oglądam i to całkiem sporo- nie będę udawać, że nie;) "Seks w wielkim mieście" bije jednak wszystkie inne na głowę. Z polskich- "Na dobre i na złe".

8. Gdybyś miała nieograniczony zasób pieniędzy do wydania na wakacyjny wyjazd - jakie miejsce byś odwiedziła?

 Hmmm.... Mam masę planów i pomysłów, ale gdybym nie musiała się finansowo ograniczać jako pierwszy cel podróży obrałabym najprawdopodobniej Peru.

9. Co jest dla Ciebie najbardziej odprężające?

 Bez dwóch zdań- spotkania i wyjazdy z przyjaciółkami. Przy nich nabieram dystansu do wszystkiego, a ze śmiechu boli mnie czasem brzuch:)

10. Jakiej czynności domowej nienawidzisz ze szczerego serca? (prasowanie, odkurzanie itp.)

 Prasowanie potrafi mnie przerosnąć- chyba po prostu nie umiem tego dobrze robić:D

11. Której cechy swojego charakteru nie lubisz najbardziej?

Jestem bardzo nerwowa i łatwo ulegam emocjom. Zbyt łatwo... :)





Moja porcja pytań do WAS. Jeśli nie macie bloga- śmiało, odpowiadajcie w komentarzach, jestem bardzo ciekawa!:) :





1. Film do którego wracasz, bo wywołuje na Twojej twarzy uśmiech?


2. Twój ulubiony zapach- mogą być perfumy, zapach konkretnego kwiatu, ciasta itp.?


3. Jakie miejsce w Polsce chciałabyś odwiedzić, a jeszcze nie miałaś okazji?


4. Kolor w makijażu- na co dzień, tylko od święta, czy raczej w ogóle?


5. Jest jakaś książka, przez którą "zarwałaś noc"?


6. Idealne śniadanie to dla Ciebie...?


7. Jak wyglądałaby Twoja wymarzona sypialnia?


8. Czy jest jakiś kosmetyk, który chciałabyś wypróbować, ale cena skutecznie Cie odstrasza?


9. Jesteś typem skowronka, czy sowy?


10. Jak najczęściej spędzacie czas z przyjaciółmi?


11. Czy masz jakiś jeden sprawdzony kosmetyk do którego stale wracasz?

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Jeny, dziękuję Ci bardzo za taki piękny komplement na początku posta ; *!
    Po raz kolejny stwierdzam, że jesteśmy podobne :D Też uwielbiam Seks w wielkim mieście (wszystkie sezony widziałam już chyba z 5 razy :D) no i również nie lubię u siebie tego, że łatwo się denerwuję :) I też bym chciała bardzo pojechać do Peru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ciekawe, co jeszcze wspólnego odkryjemy:D!
      z włosami to nie bajera- naprawdę tak uważam:)!

      Usuń
  2. dzięki za otagowanie! tym razem na pewno odpowiem. fajne pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo z prasowaniem! Nie znoszę go! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Wielkie za otagowanie :] Jeżeli jesteś ciekawa moich odpowiedzi to zapraszam :]

    Sciskam
    Szarooka

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. mam słabość do amerykańskich filmów familijnych, które oglądałam w dzieciństwie;D lubię też komedie i filmy obyczajowe z Jackiem Nicolsonem i Diane Keaton. Często wracam też do filmów Woodiego Allena. Koniec z Hollywood, Klątwa skorpiona:)
    2. mój ulubiony zapach - Lolita Lempicka - znasz doskonale:) dobrze kojarzy mi się zapach mandarynek
    3. podobnie jak di, chciałabym wrócić jeszcze do Łodzi
    4. lubię makijaż w naturalnych kolorach
    5. Harry Potter, Zmierzch, Jane Austin - przez takie książki nie mogę spać ;D
    6. jajka we wszelkiej postaci :)
    7. przytulna, z dużą ilością przygaszonych kolorów:)
    8. nic nie przychodzi mi do głowy
    9. skowronka - potrafię zasnąć wieczorem przy komputerze
    10. jedząc, grając w gry i rozmawiając:)
    11. większość moich kosmetyków jest stała i sprawdzona, bo lubię mieć pewność, że mnie nie zawiodą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odpowiedzi:)!
      oo zapach mandarynek- bardzo pozytywny, od razu się robi dookoła przyjemniej, jak ktoś w okolicy obiera mandarynkę ^^. Pamiętam, że czytając pierwsze części Pottera nie mogłam spać, bo po pierwsze- czytałam do późna, a po drugie momentami się bałam:D!

      Usuń