niedziela, 16 października 2011

Szminki Kobo Professional

Dzisiaj kolejny post na temat kolorówki:)
Ostatnio bardzo chętnie kupuję różne produkty do ust. Jestem raczej zwolenniczką szminek niż błyszczyków, ze względu na lepszą trwałość oraz bardziej nasycone kolory.W swoim zbiorku posiadam trzy szminki firmy Kobo Professional, której kosmetyki można znaleźć w Drogeriach Natura. Wszystkie trzy są w odcieniach czerwieni, zobaczcie same:



Peach puff to właściwie połączenie szminki z błyszczykiem. Efekt na ustach jest bardzej rozświetlający niż kryjący. Bardzo lubię używać peach puff na codzień, bo podkreśla usta w delikatny sposób. Ten kolor zawiera wiele świecących drobinek, jednak są bardzo subtelne i nie "wędrują" po całej twarzy. Myślę, że ten odcień może pasować większości dziewczyn, niezależnie od typu urody.
 Orange to jasna i ciepła czerwień, wpadająca w pomarańcz, kolor idealne podkreślający opaleniznę, ale intensywny.Wklepana w usta palcem nadaje się również do noszenia na codzień.
Red flamenco to dla mnie kolor karminowej czerwieni. Posiada malutkie drobinki, co umknęło mojej uwadze kiedy kupowałam tę szminkę. Na szczęscie na ustach są  niewidoczne, inaczej podejrzewam, że kolor prezentowałby się tandetnie.
Od góry:
peach puff
orange
red flamenco
w rzeczywistości kolory są na ustach trochę mocniejsze




Trwałość  Red flamenco i Orange oceniam bardzo dobrze, utrzymują się spokojnie kilka godzin i równomiernie schodzą z ust. Obie mają bardzo dobre krycie. Peach puff, z racji tego, że nie jest typową szminką, trzyma się niestety na ustach najkrócej- do godziny-półtorej, za to jej aplikację można spokojnie powtórzyć bez użycia lusterka:)
Konsystencja wszystkich trzech jest bardzo przyjemna, kremowa i dzięki temu szminki nie wysuszają warg.
Z tego co pamiętam, cena tego kosmetyku wynosi około 15 zł.
A Wy macie swoje ulubione czerwone szminki?:)

8 komentarzy:

  1. najbardziej lubię cię w odcieniu orange :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory! Ja od jakiegoś czasu rozglądam się za szminką w kolorze nude. Chciałabym aby mocno kryła, tak żeby usta były całkowicie w kolorze skóry. Na razie znalazłam taką w Inglocie, ale ze względu na ten artykuł zajrzę do Natury, może jest taka Kobo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam ci sprawdzić kolor 110 gentle beige CATRICE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Catrice ma teraz jakieś nowe serie szminek, tych starych już nie ma w ich szafie, a miałam tam upatrzonych parę kolorów:( Ale przykukałam w Kobo jeszcze jedną czerwień, nie zauważyłam jej wczesniej! nazywa się Hollywood red:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor tek flamenco, ciekawe czy mi by czerwień pasiwała. Pewnie nie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się środkowy najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pomadkę Kobo Coral Chcic:-)Twoja orange też fajna!

    OdpowiedzUsuń